MarLen.cz

Vše o nákupu

Poradíme vám, jak se co nejlépe zorientovat v naší široké nabídce látek, přízí a galanterie, jak si vybrat a spoustu dalších užitečných rad. Pokud nenajdete informaci, kterou hledáte, zavolejte nám na infolinku, poradíme vám.

Jak vybírat

Aplikace Můj Výběr

Pro váš pohodlnější výběr jsme vyvinuli aplikaci "Můj výběr". Pokud si chcete přiložit vybrané látky (nebo příze) vedle sebe, abyste viděla jak asi budou vedle sebe vypadat, je toto ideální pomocník.

U každého zboží - ať už v přehledu (po najetí na fotku zboží) nebo v detailu (vedle tlačítka "Vložit do košíku") - vidíte ikonku "srdíčka" - když na ni kliknete, zboží se přidá do vašeho "Výběru" - v záhlaví stránek vidíte stejnou ikonku srdíčka s informací o tom, kolik produktů ve "Vašem výběru" máte. Kliknutím na ikonku "srdíčka" v záhlaví stránek se přesunute ke svému výběru, kde vidíte zboží, které jste si vybrala, pěkně pohromadě.

Se svým výběrem se také můžete pochlubit, nebo požádat kamarádku o její názor - jednoduše si svůj výběr uložte a sdílejte...

Ze svého výběru si také můžete přímo objednat zaslání vzorků - stačí kliknout na tlačítko "Objednat vzorky" a do košíku se vám vloží vzorky od všech látek (přízí), které jste si do výběru vložila - bližší informaci k funkci "Objednání vzorků" najdete v předchozím odstavci.

Proč nakupovat u nás

Vlastní prodejny látek a přízí v Praze a v Brně

Vlastní prodejny látek a přízí v Praze a v Brně

Nejsme jen internetový prodejce: máme pobočky v Praze a v Brně, kam se můžete se přijít podívat a vybranou látku nebo pletací přízi si osahat naživo.

Tradiční dodavatel přízí a látek

Tradiční dodavatel přízí a látek

Na trhu s látkami a přízemi působíme již od roku 1993. E-shop provozujeme od roku 2006. Na nás se můžete spolehnout.

Většina zboží skladem

Většina zboží skladem

Valnou většinu zboží máme skladem – buďto na jednotlivých pobočkách v Praze a v Brně nebo v centrálním skladu o ploše 800 m2 na jižní Moravě: více než 100.000 m látek a přes 40.000 kg přízí!

Benefity při nákupu

Benefity při nákupu

Doprava zdarma nad 1.500 Kč
Možnost vrácení zboží do 14 dnů
Odborné poradenství: +420 777 677 431

Způsob platby

Při převzetí

Dobírka

Za zboží zaplatíte doručovateli v hotovosti až při jeho převzetí. Za tuto službu se účtuje navíc poplatek 30 Kč.

Osobní odběr

Při osobním odběru na našich kamenných prodejnách můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou - zde žádný další poplatek neplatíte.

Platba předem

Kartou on-line

Nejsnadnější způsob zaplacení objednávky je prostřednictvím platební brány, kde použijete svou platební kartu. My používáme platební bránu renomované české banky ČSOB, kam vás podokončení platby e-shop přesměruje. Údaje o platební kartě tedy nezadáváte u nás na e-shopu, ale na zabezpečené platební bráně, která patří naší bance. Žádné údaje o vaší platební kartě se knám nepřenášejí, dostáváme pouze informaci o tom, zda byla objednávka zaplacena a pro evidenční účely poslední čtyři čísla karty (je to vlastně úplně stejné jako v běžném kamenném obchodě).

Pokud se vám z jakéhokoliv důvodu nepodaří platbu dokončit, máte možnost proces znovu vyvolat: na detailu objednávky klikněte na tlačítko "Zaplatit". Nebo nám napište, že chcete způsob platby změnit.

Bankovním převodem

Pokud jste si vybrali platbu převodním příkazem, pošleme vám platební údaje e-mailem. Pokud vám z jakéhokoliv důvodu nedorazí, můžete použít tyto údaje:

  • Číslo účtu: 181797214/0300 (ČSOB a.s.)
  • Variabilní symbol: číslo vaší objednávky
  • Částka: celková částka vaší objednávky

Způsob dopravy

Slovník pojmů

Nejjemnější a velmi teplá vlna získávaná vyčesáváním ze srsti angorského králíka.

Vrácení zboží

Zakoupené zboží u nás můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné 14denní lhůtě. Platí to jak pro zboží zaslané přepravní službou, tak i pro osobní odběry. Pokud chcete vrátit zboží, je potřeba nám do 14 dnů (kalendářních, nikoliv pracovních) od převzetí zboží oznámit, že chcete odstoupit od smlouvy. Pro oznámení odstoupení od smlouvy můžete využít tento kontaktní formulář nebo váš požadavek zaslat e-mailem nebo poštou. Po tomto oznámení je třeba nám co nejdříve doručit zakoupené zboží spolu s kopií faktury nebo účtenky na adresu: MarLen s.r.o., Podhrází 607, 691 67 Šakvice, Česká republika.

Náklady na vrácení zboží nehradíme.

Zaplacená částka vám bude do 14 dnů od vrácení zboží vrácena – buďto na účet, ze kterého jste objednávku platili nebo na kartou, kterou jste objednávku platili.

Reklamace

Přestože klademe opravdu velký důraz na kvalitu dodávaného zboží, přecejen se někdy může stát, že obdržíte zboží s vadou.

  • Látky mohou někdy mít místní kaz - pokud ho najdeme již při expedici, je za každý kusový kaz přidáno 10 cm látky - poznáte to tak, že na faktuře je o příslušný počet centimetrů vaše objednávka navýšena, ale cena se nezměnila.
  • Pokud se na látce vyskytne podélný kaz, nahrazujeme stejným způsobem kazové množství přidáním látky v délce kazu - opět zdarma - tedy na faktuře je množství navýšeno, ale cena nezměněná.

Pokud vadu nenajdeme před expedicí a není tedy nahrazena, kontaktujte nás prosím na e-mailu info@marlen.cz nebo volejte infolinku +420 777 677 431. Vaši reklamaci vyřešíme do 30 dnů (podrobnější info o reklamacích najdete v obchodních podmínkách).

Formulář pro reklamaci / vrácení zboží