MarLen.cz

Vše o nákupu

Poradíme vám, jak se co nejlépe zorientovat v naší široké nabídce látek, přízí a galanterie, jak si vybrat a spoustu dalších užitečných rad. Pokud nenajdete informaci, kterou hledáte, zavolejte nám na infolinku, poradíme vám.

Jak vybírat

Látky a příze si můžete filtrovat podle barvy: poté, co jste si v základním rozdělení vybrala skupinu zboží, máte zobrazené všechno zboží v dané skupině. Pokud hledáte např. konkrétní barvu stačí si v levém sloupci filtrů kliknout na barvu, kterou hledáte a zobrazí se jen zboží, které požadovanou barvu obsahuje. Kliknete-li na další barvu, zobrazí se zboží, které obsahuje první nebo druhou vybranou barvu - to znamená, že výběr látek (nebo přízí) je nyní širší - pokud vybranou barvu zobrazovat nechcete, jednoduše na ni klikněte znovu.

Aktuálně vybrané filtrování se vám také zobrazuje nahoře nad seznameme produktů – filtr, který chcete zrušit můžete odstranit kliknutím na červený křížek.

Pokud hledáte konkrétní materiál, z kterého chcete mít váš nový model vyrobený - třeba hedvábí nebo len ndbo vlnu či kašmír, opět stačí jednoduše v levém sloupci filtrů zaškrtnout materiál, který má zboží obsahovat. Pokud zaškrtnete např. vlnu a hedvábí, zobrazí se jen zboží, které obsahuje vlnu nebo hedvábí.

U pletacích přízí máte navíc možnost filtrovat i podle velikosti jehlic - tedy v podstatě podle tloušťky přízí. Princip je stejný jako u ostatních filtrů: jednoduše zaškrtněnte na jaké velikosti jehlic chcete plést (nebo háčkovat) a vyfiltrují se vám jen příze, které jsou pro zadanou velikost jehlic doporučené.

Délka návinu je další ukazatel, který svědčí o síle (tloušťce) příze - čím delší návin, tím je příze tenší (= do 100g klubíček se jí namotá víc) - vyberte si tedy "táhlem" jakou délku návinu požadujete a vyfiltrují se vám jen vyhovující příze.

U každé příze a také u látek, které jsou prodávané v metráži (tedy ne jako panel či kupon) máte možnost objednat si vzorek. Máte hned několik možností, jak to udělat:

  • Ze seznamu zboží – po najetí kurzorem na vybranou látku se v pravém horním rožku objeví ikonka "nůžek" - když na ni najedete, zobrazí se vám cena za vzorek a kliknutím se vzorek vloží do košíku
  • Z detailu zboží – přímo pod tlačítkem "Koupit" je druhé - méně výrazné - tlačítko "Objednat vzorek" - opět po najetí se zobrazí cena vzorku a po kliknutí se vloží do košíku
  • Z aplikace "Můj výběr" – pokud si kliknutím na ikonku "srdíčka" vyberete látky nebo příze, které se vám líbí, stačí kliknout na tlačítko "Objednat vzorky" a do košíku se vám vloží vzorky od všech látek (přízí), které jste si do výběru vložili

Jak vzorek vypadá? 

V případě vzorku látky obdržíte vzorek o velikosti cca 10×5 cm, u přízí je vzorek cca 2 m. Vzorek je vždy řádně označen tak, abyste si později mohla zboží jednoduše na e-shopu vyhledat a objednat.

Aplikace Můj Výběr

Pro váš pohodlnější výběr jsme vyvinuli aplikaci "Můj výběr". Pokud si chcete přiložit vybrané látky (nebo příze) vedle sebe, abyste viděla jak asi budou vedle sebe vypadat, je toto ideální pomocník.

U každého zboží - ať už v přehledu (po najetí na fotku zboží) nebo v detailu (vedle tlačítka "Vložit do košíku") - vidíte ikonku "srdíčka" - když na ni kliknete, zboží se přidá do vašeho "Výběru" - v záhlaví stránek vidíte stejnou ikonku srdíčka s informací o tom, kolik produktů ve "Vašem výběru" máte. Kliknutím na ikonku "srdíčka" v záhlaví stránek se přesunute ke svému výběru, kde vidíte zboží, které jste si vybrala, pěkně pohromadě.

Se svým výběrem se také můžete pochlubit, nebo požádat kamarádku o její názor - jednoduše si svůj výběr uložte a sdílejte...

Ze svého výběru si také můžete přímo objednat zaslání vzorků - stačí kliknout na tlačítko "Objednat vzorky" a do košíku se vám vloží vzorky od všech látek (přízí), které jste si do výběru vložila - bližší informaci k funkci "Objednání vzorků" najdete v předchozím odstavci.

Proč nakupovat u nás

Vlastní prodejny látek a přízí v Praze a v Brně

Vlastní prodejny látek a přízí v Praze a v Brně

Nejsme jen internetový prodejce: máme pobočky v Praze a v Brně, kam se můžete se přijít podívat a vybranou látku nebo pletací přízi si osahat naživo.

Tradiční dodavatel přízí a látek

Tradiční dodavatel přízí a látek

Na trhu s látkami a přízemi působíme již od roku 1993. E-shop provozujeme od roku 2006. Na nás se můžete spolehnout.

Většina zboží skladem

Většina zboží skladem

Valnou většinu zboží máme skladem – buďto na jednotlivých pobočkách v Praze a v Brně nebo v centrálním skladu o ploše 800 m2 na jižní Moravě: více než 100.000 m látek a přes 40.000 kg přízí!

Benefity při nákupu

Benefity při nákupu

Doprava zdarma nad 1.500 Kč
Možnost vrácení zboží do 14 dnů
Odborné poradenství: +420 777 677 431

Způsob platby

Při převzetí

Dobírka

Za zboží zaplatíte doručovateli v hotovosti až při jeho převzetí. Za tuto službu se účtuje navíc poplatek 30 Kč.

Osobní odběr

Při osobním odběru na našich kamenných prodejnách můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou - zde žádný další poplatek neplatíte.

Platba předem

Kartou on-line

Nejsnadnější způsob zaplacení objednávky je prostřednictvím platební brány, kde použijete svou platební kartu. My používáme platební bránu renomované české banky ČSOB, kam vás podokončení platby e-shop přesměruje. Údaje o platební kartě tedy nezadáváte u nás na e-shopu, ale na zabezpečené platební bráně, která patří naší bance. Žádné údaje o vaší platební kartě se knám nepřenášejí, dostáváme pouze informaci o tom, zda byla objednávka zaplacena a pro evidenční účely poslední čtyři čísla karty (je to vlastně úplně stejné jako v běžném kamenném obchodě).

Pokud se vám z jakéhokoliv důvodu nepodaří platbu dokončit, máte možnost proces znovu vyvolat: na detailu objednávky klikněte na tlačítko "Zaplatit". Nebo nám napište, že chcete způsob platby změnit.

Bankovním převodem

Pokud jste si vybrali platbu převodním příkazem, pošleme vám platební údaje e-mailem. Pokud vám z jakéhokoliv důvodu nedorazí, můžete použít tyto údaje:

  • Číslo účtu: 181797214/0300 (ČSOB a.s.)
  • Variabilní symbol: číslo vaší objednávky
  • Částka: celková částka vaší objednávky

Způsob dopravy

Přeprava kurýrní službou GLS. Možnost dodání na adresy v ČR i SR. Doba dodání v ČR obvykle následující pracovní den po odeslání zásilky.
Při zvolení tohoto způsobu dopravy vás doručovatel ráno telefonicky informuje, že vám bude zásilku doručovat.

Pokud nebudete dopravcem zastiženi na udané adrese, bude Vám zanechána zpráva o nezastižení s telefonním číslem, na kterém se můžete domluvit s přepravcem na době a místě předání.

Zásilky jsou doručovány v době od 8.00 do 16.00 hod., doporučujeme proto nechávat si zásilky posílat tam, kde jste v tuto dobu k zastižení, např. do zaměstnání.

Ceník

  • Cena dopravy včetně balného na adresu v ČR: 109,– Kč
  • Cena dopravy včetně balného na adresu v SR: 189,– Kč
  • Pokud si zvolíte jako způsob platby dobírku, zaplatíte za tuto službu 30,- Kč.
  • Pokud cena objednaného zboží přesáhne 1500,- Kč, je DOPRAVA ZDARMA (poplatek za dobírku platíte vždy, když si ji zvolíte) - platí jen pro Českou republiku.

Česká pošta garantuje u tohoto způsobu doručení následující pracovní den po podání zásilky.

O doručování budete předem informováni e-mailem a SMS zprávou. Pokud vás doručovatel na udané adrese nezastihne, zanechá vám ve schránce lísteček a balík bude uložen na vaší doručovací poště ještě 7 dní - po uplynutí této doby se balíček vrací k nám. Na poště si ale můžete nechat úložní dobu prodloužit nebo si domluvit opakované doručení.

Ceník

  • Cena dopravy včetně balného: 129,– Kč
  • Pokud si zvolíte jako způsob platby dobírku, zaplatíte za tuto službu 30,- Kč.
  • Pokud cena objednaného zboží přesáhne 1500,- Kč, je DOPRAVA ZDARMA (poplatek za dobírku platíte vždy, když si ji zvolíte).

Bližší informace

Bližší informace najdete na webu České pošty: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu

Pokud potřebujete dodatečně změnit adresu doručení balíku, můžete přímo na webu České pošty: https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html

Služba České pošty, kterou si necháte poslat balík na libovolnou poštu v České republice, kde zůstává uložen 7 dní (možnost prodloužení až na 15 dní).

Balík bývá na poště připraven k vyzvednutí obvykle následující pracovní den po odeslání a jste o něm informování e-mailem a SMS zprávou.

Ceník

  • Cena dopravy včetně balného: 109,– Kč
  • Pokud si zvolíte jako způsob platby dobírku, zaplatíte za tuto službu 30,- Kč.
  • Pokud cena objednaného zboží přesáhne 1500,- Kč, je DOPRAVA ZDARMA (poplatek za dobírku platíte vždy, když si ji zvolíte).

Bližší informace

Bližší informace najdete na webu České pošty: https://www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu

Pokud potřebujete dodatečně změnit poštu pro doručení balíku, můžete přímo na webu České pošty: https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/overeni.html

Můžete si vybrat z široké sítě poboček a výdejních boxů Z-box. Balík bývá doručován následující pracovní den po expedici. Pro vyzvednutí zásilky z výdejního automatu Z-box musíte mít nainstalovanou aplikaci ve svém chytrém mobilním telefonu.

Cena služby je 75 Kč

Pokud si objednáváte pouze vzorky, můžete si vybrat nejlevnější doručení doporučeným dopisem České pošty.

Doručovatel vám přinese zásilku až domů a pokud vás nezastihne, nechá vám ve schránce oznámení, na které poště je zásilka uložena a do kdy.

Balíkovna má jednu z nejširších sítí výdejních míst v ČR. Balíkovny jsou všude tam, kde je potřebujete. Můžete si nechat balíček doručit na pobočku České pošty, k partnerům nebo do Alzaboxů.

Balíčky do Balíkovny odesíláme zpravidla v den přijetí objednávky a vyzvednout si jej můžete většinou hned následující den po odeslání.

Slovník pojmů

Nejjemnější a velmi teplá vlna získávaná vyčesáváním ze srsti angorského králíka.

Vrácení zboží

Zakoupené zboží u nás můžete vrátit bez udání důvodu v zákonné 14denní lhůtě. Platí to jak pro zboží zaslané přepravní službou, tak i pro osobní odběry. Pokud chcete vrátit zboží, je potřeba nám do 14 dnů (kalendářních, nikoliv pracovních) od převzetí zboží oznámit, že chcete odstoupit od smlouvy. Pro oznámení odstoupení od smlouvy můžete využít tento kontaktní formulář nebo váš požadavek zaslat e-mailem nebo poštou. Po tomto oznámení je třeba nám co nejdříve doručit zakoupené zboží spolu s kopií faktury nebo účtenky na adresu: MarLen s.r.o., Podhrází 607, 691 67 Šakvice, Česká republika.

Náklady na vrácení zboží nehradíme.

Zaplacená částka vám bude do 14 dnů od vrácení zboží vrácena – buďto na účet, ze kterého jste objednávku platili nebo na kartou, kterou jste objednávku platili.

  • Jelikož látky, které jsou prodávány v "metráži" (tedy jako jednotku mají uvedené metry - "m") upravujeme na přání zákazníka - odstříháváme z role požadované množství - nelze takto upravené zboží vrátit. (Podle §1837, písm. d, Občanského zákoníku).
  • Látky, které jsou prodávány v kusech (jednotka "ks" nebo "kupón"), můžete vrátit stejně jako jakékoliv jiné zboží.
  • Zboží také nelze vrátit, pokud byla objednávka provedena v rámci obchodní nebo podnikatelské činnosti (tedy pokud je faktura vystavena na IČ).

Po obdržení vráceného zboží vám vracíme uhrazenou částku obratem (nejpozději do 14 dnů) - stejným způsobem jako byla uhrazena. Výjimku tvoří pouze objednávka zaplacená "dobírkou" - v takovém příépadě vracíme uhrazenou částku na bankovni účet, který určíte.

Reklamace

Přestože klademe opravdu velký důraz na kvalitu dodávaného zboží, přecejen se někdy může stát, že obdržíte zboží s vadou.

  • Látky mohou někdy mít místní kaz - pokud ho najdeme již při expedici, je za každý kusový kaz přidáno 10 cm látky - poznáte to tak, že na faktuře je o příslušný počet centimetrů vaše objednávka navýšena, ale cena se nezměnila.
  • Pokud se na látce vyskytne podélný kaz, nahrazujeme stejným způsobem kazové množství přidáním látky v délce kazu - opět zdarma - tedy na faktuře je množství navýšeno, ale cena nezměněná.

Pokud vadu nenajdeme před expedicí a není tedy nahrazena, kontaktujte nás prosím na e-mailu [email protected] nebo volejte infolinku +420 777 677 431. Vaši reklamaci vyřešíme do 30 dnů (podrobnější info o reklamacích najdete v obchodních podmínkách).

Formulář pro reklamaci / vrácení zboží